Re: flevozitje

> Ik ben benieuwd naar de ervaringen met een Flevo Basic.
> Is het waar dat je na een lange rit een =B4dooie=B4kont krijgt?
Laats nog op een dag 160 km gefietst op de basic, geen klachten over het
lig/zitten.
Wel is de overgang zitje-rug niet optimaal, daar zit een spleet.

> Ik ben erg benieuwd wat de eventuele bezitters van deze fiets voor op- =
of
> aanmerkingen hebben.
Het zitje is voor mij te kort (ik ben 1,97) door een loodgieter heb ik de
bovenste knik eruit laten halen, nu is het zitje prima.
Een volgende ligfiets wordt w.s. met achtervering. Op asfalt geen problee=
maar op wegen met kuilen en richels niet erg plezierig.
Voor mijn doel (werk, boodschappen, door de stad) is de basic prima.
Het remvermogen van de schijfrem bij regen valt mij tegen, magura's zijn
even goed.

jan