gevoelloze voeten

Nog nooit heb ik een ligfietser horen klagen over een dood gevoel in zijn
voeten als hij een stuk gefietst heeft.
Ik fiets sinds bijna een jaar op een challenge wizard forens en heb
ongeveer 4000 km afgelegd en hoofdzakelijk woon-werkverkeer.
Als ik een langere tocht maak, zeg 30-50 km, dan krijg ik een dood gevoel
in mijn tenen en een stukje daaronder, zeg maar het stuk voet wat boven de
trapper uitsteekt, en dat is iets wat ik op de rechtopfiets niet had.
Mijn vraag is: Hebben andere ligfietsers hier ook wel eens last van ?

P.L.A. Zeestraten

Homepage: www.caiw.nl/~fantasy