Re: gevoelloze voeten

>Subject: gevoelloze voeten
>
>Nog nooit heb ik een ligfietser horen klagen over een dood gevoel in zijn
>voeten als hij een stuk gefietst heeft.

Het komt door te zachte zolen. Op gimpies heb ik er last van, op
bergschoenen en veiligheidsschoenen niet. Niks dure pedalen met clips,
gewoon 80 gulden voor een stevige veiligheidsschoen met het uiterlijk van
gymschoenen.

ard

PS. de berichten van de volgende persoon komen dubbel door in de digest:
> (Gerhard den Hollander)== The Acoustic Motorbiker ==
Remove nospam. from return address when replying
Verwijder nospam. uit het adres bij beantwoording