Re: gevoelloze voeten

Zeestraten wrote:
<knip>
> in mijn tenen en een stukje daaronder, zeg maar het stuk voet wat boven de
> trapper uitsteekt, en dat is iets wat ik op de rechtopfiets niet had.
> Mijn vraag is: Hebben andere ligfietsers hier ook wel eens last van ?

Jazeker.

Heb ik ook last van.
Na ongeveer 25 km krijg ik dooie tenen op een Cheetah.
Ik gebruik standaard trappers, en Shimano 'Lake' fioetsschoenen.
Hetzelfde verschijnsel met 'gewone' sportschoenen, en met
zaalsportschoenen.
Ik hoor dat het met SPD plaatjes en pedalen minder is; maar dat moet ik
nog proberen.

Groetjes,

Paul