Re: Ligfiets-randonneurbanden.

Naar aanleiding van mijn opmerking dat er nogal veel wordt gequoteerd in
deze praatgroep en dat men in het FIDOnet daar voor afgestraft zou worden
schrijft Niels Geerts:

> Kun je me daar iets meer over vertellen
knip
> Ikzelf quote vaak alleen de nodige tekst en geef aan waar ik geknipt heb.

Uitgebreide beantwoording van deze vraag is hier off-topic. Heeft te maken
met geschiedenis, organisatie en cultuur van FIDOnet. Overigens doe jij het
kennelijk zoals het behoort.

Vr gr JEB
een rechte is ook een kromme