Re: gerhard...gerhard

fROm kieboom,t.c.j:

> even een vraagje, waarom krijg ik al jouw mailtjes twee keer? Van andere
> mensen krijg ik wel maar een mailtje...

Ik sta ook voor een raadsel ..
misschien komt het omdat ik zowel op digest als op realtime ben
ingeschreven ??

Ik weeet zeker dat mijn meeltje maar een keer is weggegaan ..

Maar misschien doe ik iets verkeerd ..

Hoe sturr jij meel naar de fiets lijst ?

	Gerhard,  < at jason.nl>   == The Acoustic Motorbiker ==
 --
   __O	If your watch is wound, wound to run, it will
 =`\<,	If your time is due, due to come, it will