Re: Rondje Texel revisited

fROm Bibliotheek Hellendoorn:

(als dit meeltje weer twee keer doorkomt ga ik gillen)

> Alhoewel ik zelf een 'bukfietser' ben, draag ik de ligfietsen een warm
> hart toe. Ik lees dan ook altijd met belangstelling de
> 'nieuwsberichten'in deze nieuwsgroep.
> Wat me steeds opvalt en waar van ik me afvraag waar het vandaan komt is
> het hoge 'lekker een groepje buk/huur fietsers ingehaald' gehalte.
> Als je snapt wat ik bedoel.

Ik denk dat dit hetzelfde gevoel is, wat ik heb als ik als bukfietser een
groepje ligfietsers heb ingehaald, of (wat een stuk makkelijker is) een
groep brede bandenfietsers heb ingehaald.

Het ``us'' en ``them'' gevoel zakmaarzeggen,
waarbij uit het inhalen naar voren komt dat ``wij'' een stuk beter zijn dan
``zij''.

Je kan het ook gezonde competitie geest noemen ;) ...

	Gerhard,  < at jason.nl>   == The Acoustic Motorbiker ==
 --
   __O	Lord grant me the serenity to accept the things I cannot change.
 =`\<,	The courage to change the things I can.