Re: Rondje Texel revisited

Matthijs de Vries wrote:

> Van: Matthijs de Vries
> Matthias at mail.uva.nl
>
> Het gaat de goede kant op met het toergebeuren op ligfietsgebied. Gisteren
> reden we Rondje Texel met z'n dertienen. Voor de statistici onderons:
> Rondje Westfriesche Omringdijk: 7 deelnemers. Ronde van Noord Holland: 8
> deelnemers (op ligfietsen; enkele honderden op bukfietsen), Ledig Erf
> toertocht: (schatting) 15 ligfietsers. Rondje Texel: 13 deelnemers. Ook
> leuk om te weten is op wat voor fietsen men deelnam. Zo blijkt dat M5 qua
> deelname zeer constant op de eerste plaats komt: bij elke toertocht rijden
> [...]
Beste Matthijs,
Alhoewel ik zelf een 'bukfietser' ben, draag ik de ligfietsen een warm
hart toe. Ik lees dan ook altijd met belangstelling de
'nieuwsberichten'in deze nieuwsgroep.
Wat me steeds opvalt en waar van ik me afvraag waar het vandaan komt is
het hoge 'lekker een groepje buk/huur fietsers ingehaald' gehalte.
Als je snapt wat ik bedoel.
Leg dat toch eens uit.

Gr. Ad de Kleuver