ligfietsdragers?

*** Resending note of 21/05/97 08:33
Arjan,

Mijn hurricane staat met behulp van een blokje hout en een stukje touw
muurvast op een twinnyload. Mij flevo-bike gaat in twee stuken in de
kofferbak en in de trein.

Het is ook mogelijk een challange uit elkaar te halen en er een zeer
compact pakettje van te maken. De flevo moet volgens mij ook op een
twinny te vervoeren zijn, maar ik heb dat nog niet uitgeprobeerd.

mvg tc