Re: Flevo sturen

At 13:13 21-05-97 +0000, you wrote:
>Vraagje aan flevo racer rijders:
>Een kennis van me heeft een racer gebouwd, waarbij, volgens zijn tekeningen,
>het stuur op het achterframe gemonteerd is. Ik heb dit nog nooit zo gezien, en
>vraag me af of dit een leesfout is, of dat er mensen zijn die inderdaad zo
>rijden.

Het lijkt me wel mogelijk, aangezien je nauwelijks met je stuur stuurt (veel
meer met je benen en je lichaamsgewicht). Het stuur zit niet voor niets
ondraaibaar aan het frame vast.

Erno

HeT, het leukste e-zine op internet
de nieuwste editie: 16 mei
info: www.dra.nl/~het

Doe mee met de HeT-wedstrijd 'Stijloefeningen' en win een HeT-T-shirt