Ervaringen

>  P.S. voor de leuke opmerkingen : Toen ik net lekker op gang was en een
> paar bukfietsers voorbij ging hoorde ik achter mij roepen : He jo ga er
> eens wat actiever bij zitten.
> Egbert

Ja zeker, dames en heren. Nog steeds zijn uw leuke, maffe, bizarre en af en toe iets
minder toffe ligfietservaringen van harte welkom. De hele bende wordt keurig verzameld
en opgestuurd naar HPV-nieuws ter publicatie.

Danny Siepman.

CYCLE VISION CYCLE VISION CYCLE VISION CYCLE VISION CYCLE VISION

Ga naar:

http://home.pi.net/~dsiepman/CycleVision.html

Het groots opgezette ligfietsweekend, 7 en 8 juni. Wedstrijden,
ligfietsen uitproberen, ligfietsen kijken, een tweedehandmarkt,
presentatie van bouwers en nog veel meer.

CYCLE VISION CYCLE VISION CYCLE VISION CYCLE VISION CYCLE VISION