Re: clipless pedalen

Joop H.M. Gooden wrote:
>   Zijn er
>   echt geen mensen die na aanvankelijke pogingen weer van clipless
>   pedalen afgestapt zijn?

Ik stap absoluut niet af, maar zeker in het begin heb ik wel wat
problemen gehad
doordat ik mijn koppelingen niet snel genoeg los kreeg.
Dus als je begint moet je ze zo instellen dat ze heel makkelijk los
schieten.

Ik gebruik SPD, van die combi-pedalen met aan de ene kant een gewone
trapper en
aan de andere kant het click mechanisme. Bevalt me prima, kan je ook op
gewone
schoenen nog ligfietsen.

Frank
--
 RADIO BLOEMENDAAL 1116 AM (Zondag 9.00-21.00 en Dinsdag 12.40-13.00)
 email   : fcornet at dds.nl
 homepage: http://huizen.dds.nl/~fcornet