Re: Kind op eigen ligfiets?

Pieter Willig wrote:

> Hallo allemaal,
>
> Binnenkort wordt de Sinner voor mijn vrouw afgeleverd, en hopen wij
> gezamelijk menig
> tochtje te maken. Zoonlief (7 jaar, 1.30 meter, goede fietser) moet het
> echter met een
> 'normale' fiets doen, en daar is-ie niet echt blij mee.

> Wie heeft er ervaring met kinderligfietsen, en zo ja:
> o   Wat voor type fiets (onder/bovenstuur, lange/korte wielbasis)
> o   Is het een merkfiets / zelfbouw
> o   Is-ie misschien te koop ?

De OKe-Ja is een nieuw model dat we op de RAI geintroduseerd hebben.
Het is niet per devinitie een kinder ligfiets omdat er ook mensen van 2
meter op passen.
Maar behalve lange kunnen er ook korte mensen en dus ook kinderen op.
1.30 meter is geen enkel probleem en omdat de fiets in enkele seconden
pas is te maken voor iemand van 1.80, is het ook nog eens een perfecte
meegroeifiets.

Prijs Fl. 980,-    4 versnellings nexus naaf met nexus rollerbrake voor
en achter.
m'n kolega (ymte Sybrandy) heeft vorige week op dit fietsje
luik-bastenaken-luik gefietst.

vriendelijke groeten Andre Vrielink.