Re: Ligfietsdragers?

vantVeer at STR.FRG.EUR.NL wrote:
> Hebben jullie ervaring met (lig)fietsdragers voor op de auto; op het dak of op de > trekhaak of...Hoe bevestig je ze, maakt het uit of je onder- of bovenstuurfietsen hebt, > short of longwheel basis?

Vorig jaar gingen mijn hurricane en de damesfiets van mijn dame mee
achterop de auto op zo'n rek waarvoor je geen trekhaak nodig hebt.
Daarop hangen de fietsen aan twee buizen die recht naar achteren steken.
Bijna alles past erop, alleen met een alleweder zou je problemen kunnen
hebben ;-) Alleen uitkijken met lange fietsen.
Het ding kost evenveel als een trekhaakrek, maar wij hebben geen
trekhaak.