Re: clipless pedalen

Marcel Wijkstra wrote:

> Toeclips zijn per definitie ongeschikt omdat je tenen eruit vallen.

Ik heb er jaren mee gereden, met plezier omdat mijn voeten dan in ieder
geval in de goede positie zaten. Dat scheelt ook al een hoop. Bij een
onvoorziene hobbel schoten ze er wel eens uit, maar dat was niet vaak.
Als je je trapas een klein beetje dichterbij zet heb je daar nog minder
last van.

Overigens rijd ik nu anderhalf jaar met SPD en ik zou het niet meer
willen missen.

groeten,
Theo.