Re: clipless pedalen

Frank Cornet wrote:

> Ik gebruik SPD, van die combi-pedalen met aan de ene kant een gewone trapper en
> aan de andere kant het click mechanisme. Bevalt me prima, kan je ook op gewone
> schoenen nog ligfietsen.

Dat zijn inderdaad slimme pedalen. Ik heb ze ook, meer bepaald de VP ATB 131 dual
function pedalen. Inderdaad een vaag merk, maar wel goed en erg goedkoop (125,-)
Ik zal er een stel van meenemen naar Cycle Vision (waar jullie natuurlijk massaal
naartoe komen). Ik heb ze een paar jaar geleden gekocht en ze hebben nu al op vier
fietsen gezeten en duizenden kilometers afgelegd.

Danny