Re: Belgische Alleweder

De Belgische Alleweder zal met een beetje geluk ook vertegenwoordigd zijn op Cycle
Vision. Ik ken hier iemand in Zeeland die 'm heeft besteld en als de fiets op tijd af is
(eind mei) neemt hij hem zeker mee naar Lelystad. Hij is trouwens eveneens lyrisch over
deze Alleweder, een zeer complete fiets met veel slimmigheidjes. Mochten er mensen zijn
die met hem in contact willen treden, dan kunnen ze me even mailen voor 'n adres.

Groeten,

Danny Siepman.