Re: clipless pedalen

At 01:54 PM 5/24/97 -0700, you wrote:
> [...]
gewone

>Dat zijn inderdaad slimme pedalen. Ik heb ze ook, meer bepaald de VP ATB
131 dual=20
>function pedalen. Inderdaad een vaag merk, maar wel goed en erg goedkoop
(125,-)

>Danny
Ik heb hier nu een setje Shimano747's liggen samen met de reflector plaat.
Deze zijn in Arnhem bij de Winter nu in de aanbieding voor F145,- en de
platen F18,-. Deze zijn door een collega net een zitfiets geadviseerd als
zijnde de beste. Er is alleen een probleem voor mij. Ik heb nog geen eige=
fiets!! Ik ben van plan een M5 of een Condor framekit aan te schaffen dus
ik ben bezig alle andere onderdelen te verzamelen van het tijpe wat ik wi=
l.
De fiets die ik nu heb is een leen Flevo trike die eigenlijk =B1 3 cm te =
kort
is. Hierdoor trapte ik vanmiddag de bracket los (De fiets stond even in d=
zon geparkeerd de klem zette uit). Dit gebeurde met wegrijden. maar ik he=
altijd wel een inbussleitel bij mij, dus het was zo verholpen. Het is dus
nodig dat je voor SPD pedalen schoenen nodig hebt met een stevige zool.
Welke voldoen dan eigenlijk het beste? Ik ben van plan de fiets te gaan
gebruiken voor woon/werk verkeer. de afstand is =B1 13 km.
Frans