Re: clipless pedalen

> Dat zijn inderdaad slimme pedalen. Ik heb ze ook, meer bepaald de VP ATB 131 dual
> function pedalen. Inderdaad een vaag merk, maar wel goed en erg goedkoop (125,-)
VP is niet bepaald een vaag merk, maar een van de grotere producenten van
clippless pedalen. Maken ook veel pedalen voor andere merken.

--
Groeten van Niels,
               O                                  __o
Niels Geerts                            | Email:  niels at wfw.wtb.tue.nl
Department of Mechanical Engineering    | Phone:  +31 40 2473358
Eindhoven University of Technology      | Adress: Wh -1.127, PO Box 513,
The Netherlands                        	|         5600 MB Eindhoven