Re: Belgische Alleweder

Beste Henk, Joop,

Henk:
> Kan iemand mij het adres van deze zaak toesturen. Ik woon namelijk in de
> buurt van Valkenswaard
> en ben geinterreseert.

Je kunt het beste de bouwer zelf bellen voor een afspraak, dan weet je
zeker dat hij thuis is. Ik heb persoonlijke details van de bouwer
-- vanwege de aard van het internet, en vanwege de archivering van
deze lijst -- bewust achterwege gelaten; ik zal hem nog wel vragen
om toestemming om gegevens als adres, meerprijzen etc. ook door
te geven.

Het telefoonnummer stond vermeld in het `HPV nieuws' nummer 2 1997:
+32 11 80 14 55

Joop:
> Ja, staat er ergens een plaatje van deze fiets op internet?

Voor zover ik weet niet. Marcel heeft wel plaatjes van de
Flevo-Alleweder. In bovengenoemd `HPV nieuws' staat ook een foto,
maar die wijkt op tenminste twee punten af van de fiets zoals
hij geleverd wordt:
-de koplamp zit iets verder naar achteren, en niet in de zwarte
 neuskoepel,
-de strepen op de zijkant van de fiets in de vorm van een
 bliksem zijn vervangen door een gewone streep.
 De letters 'Alleweder' staan nog steeds op de zijkant.

Ik heb hier een beschrijving van 2 A4'tjes met daarop twee zwart-wit
foto's. Ik wil echter eerst toestemming van de bouwer voor ik
ze doorgeef, en dan kan ik hem meteen vragen mij kleuren foto's te geven.
Ook moet ik nog wachten op levering van een nieuwe scanner, mijn
kakelverse scanner was na 2 dagen stuk :-(.

Groet,
Arnold.