Re: honden

Han Damwichers schreef ..
> #indringer uit een vreemde roedel....). Evensnel als dat wij op een tuinpad
> #naar de hond toe zouden kunnen lopen, zijn wij op onze fiets naar de hond
> #toegereden.

Dan ben jij/bent u of iemand die
ofwel sneller dan Carl Lewis over zijn tuinpad sprint
ofwel iemand die graag op zijn gemak voort peddelt ;)

Wat honden betreft,
de nobelste hond is voor mij nog altijd de hotdog (hij voedt de hand die
bijt, ha ha) en ik moet zeggen dat dankzij onze geliefde viervoeter ik
sommige hellingen in de ardennen beklommen heb met een snelheid die ik (tot
ik de hond op me af zag komen) absoluut niet voor mogelijk had gehouden.

En waarom honden liever achter liggers dan bukkers aanjagen, ik zou het
niet weten .., maar ik denk dat de eerder genoemde argumenten (rugligging,
``kleinheid'') een goede indicatie kan zijn.

Waar is Martin Gaus als je hem nodig hebt
	Gerhard, < at jason.nl>   == The Acoustic Motorbiker ==
 --					and family

 <|