Re: honden

> From:           Han Damwichers <0damwichers01 at flnet.nl>
> Date sent:      Mon, 26 May 1997 21:38:11 +0200

> Het archief doorneuzend kwam ik een (groot) aantal messages tegen over
> "Honden". En dan met name honden in samenhang met 'bijten', 'achtervolgen'
> en 'hoe kom ik er vanaf......'.

Naar horen zeggen kan je katten weren met tijgerstront.
Misschien kunnen we aan een dierentuin vragen om een wolvenstront spuitbus
te fabriceren. Druipen de honden al jankend af :)

Alternatief: een 'Allesweerder' ligfiets. Met een stalen stroomlijn o.i.d.

Groeten, Chris.
Chris Teuben, Rekencentrum Rijksuniversiteit Groningen