Re: Ervaringen

*** Resending note of 26/05/97 14:14
Ligfietsers,

De opmerkingen die ik hier op de lijst hoor komen mij (en ik denk ook
de andere ligfietsers) zeer bekend voor.

KD>"slaapfiets"

Hierop moet ik toch echt reageren. Dit is mij namelijk een keer echt
overkomen. Na een aantal dagen te laat in en te vroeg uit bed gekomen
te zijn had ik natuurlijk in bed moeten gaan liggen, in plaats van op
mijn flevobike.

Drie jaar geleden was het gebied tussen Rijen en Tilburg aanzienlijk
minder bebouwd dan het nu het geval is.Ik was daar rusting aan het
fietsen, totdat ik ineens links een boom langs zie komen.Ik ben toen
weggedommeld en ben waarschijnlijk wakker geschud door de hobbelige berm.

Gelukkig is er verder niets gebeurd. Het was een rustige weg, ik ben
gelukkig geen auto's tegengekomen. De bomen aan de kant van de weg heb
ik ook gemist. Ik had zelfst nog de tegenwoordigheid van geest om te
remmen zodat ik niet de sloot in reed.

De rarcefietser toe Kees Doets is tegengekomen heeft dus gelijk.

P.S. Volgens mij, en ook volgens Wilbert's archief, is in deze draad de
opmerking: "Echte tegen/liggers/" nog niet vermeld. Vaste prik bij
     het rijden met een groep ligfietsers over een toeristisch fietspad