Re:gladde wegen

>Een klein onderzoeje:
>Wie waagt zich sinds zondag nog op de ligfiets. Met mijn Wizzard
>durfde ik het niet meer aan. Het voorwiel (met hoge drukbandjes)
>glijdt dan naar alle kanten weg op gladde stukken. Een stadsfiets
>gaat dan sneller.

Niet op de driewieler. Zelfs op de bevroren sloten geen enkel probleem.
Alleen even je schouders klem zetten op het stoeltje.

>Overigens heb ik het op de ligfiets minder koud. Het verschil in
>luchtweerstand is dan een extra, goed merkbaar voordeel.

ja, maar je krijgt zo'n koud kruis! De binnenkant van m'n benen is helemaal
rood van de 'frostbite'. Een hoge kraag en een pet helpen wel tegen een
koud gezicht, maar ik moet steeds aan die inlegkruisjes- en luierreclame
denken als ik op de fiets zit. Toch eens een lange onderbroek proberen denk
ik.....

ard