Re: NLHPV Digest V01 #177

>Allen een prettige elfstedentocht gewenst op zaterdag (al of niet

Als Duitse weet ik natuurlijk dat een elfstedentocht iets heel
zeldaaam en bijzonder is. Alleen ik weet niet precies, welke de elf
steden zijn en waneer de schaatsers waar schaatsen. Kan me iemand
deze informatie even toe sturen? Misschien ga ik er naar kijken.

Ursula Lehner-Lierz

Ursula Lehner-Lierz
Dipl.-Geogr.
An der Wolfsburg 24