Re: Newborn bike

> Hi all,
>
> Last week I completed the construction of my latest recumbent.
> FWD with moving BB. It is very low. The bottom bracket is just in front
> of the front wheel. The geometry must be one of the fastest you can build without
> going for fairings.

Hoi,Merijn,

Alhoewel je 't niet uit m'n mail adres zou aflezen werk ik bij een van de TNO
instituten, 't FEL. Met een andere fanatieke ligfietser heb ik het er wel een
over gehad een TNO team te formeren om bijv. Parijs A'dam te rijden of
Stokholm Oslo, of als team naar de WK in Keulen te gaan. Sponsoring
moet niet zo'n al te groot probleem zijn is m'n ervaring (ik werd afgelopen
jaar gesponsord voor het EK en WK) Misschien de moeite waard om eens over na
te denken.

Weet je wellicht andere TNO ligfietsers??

Mazzel,
Anja van der Hulst

TNO-FEL
070-3740255