Re: ligfiets mainstream?

> eerst
> van

> Mijn ervaring met deze organisatie zijn wat minder. Het was geen probleem
> om mijn ligfiets mee te nemen. Indien ik bereid was, a. het zitje te
> demonteren, b de pedalen er af haalde, c. de low-riders even los maken, en
> d. het stuur over dwars zette.
> Bij de door mij geplande tript, werd ik snachts om 23.00 uit de bus gezet.
> Ik vond het demonteren al ver gaan. Maar om 23.00 het geheel in het donker
> weer te moeten monteren te ver. De fotoos komen mij bekend voor uit het

Ik heb vorige zomer met mijn vriendin, beide op de ligfiets aan hun
Toscane/Umbrie tocht deelgenomen. Er was nog een derde ligfietser in het
gezelschap. Niets dan lof over hun organisatie en de zorgvuldigheid
waarmee ze met ons materiaal omgingen (toegegeven: er moest wel veel
ge(de)monteerd worden). Ik haat bussen, maar de fietsbus is een redelijk
alternatief voor plaatsen waar je met de trein moeilijk met fiets kan
komen.

	--- Jan