Re: [hpv] Ligfietsverhuur

Marcel schreef:
>Misschien is het sowieso een goed idee om eens een lijst te maken
>van *alle* plaatsen in Nederland waar ligfietsen verkocht en/of
>verhuurd worden.

Goed idee. Brengt me weer bij het idee voor een FAQ uit NLHPV, waarin een
bladzijde adressen opgenomen kan worden.
Eigenlijk zou daarin een zoekfunctie opgenomen moeten worden, zodat je als
geinteresseerde een woord intypt (bijv. 'huur') waarna je bij de betrokken
pagina uitkomt. Zijn er wizzkids in nlhpv die hier verstand van hebben.

Marcel,

Je kunt het in de buurt van Eindhoven proberen (De liggende Hollander). Ik
geloof dat er wel wat bungalowparken in de buurt zijn. Waarom ga je er
eigenlijk niet gewoon met je eigen ligfiets heen en huur je voor de
niet-bezitters niet iets in de buurt van je woonplaats. Binnen Nederland
zijn de meeste afstanden nogal gemakkelijk te doen in een dag.

Erno

e R n O  m I j L a N d
     erno at dse.nl