Stromlijn

Hallo,

Ik ben van plan om te beginnen aan een zelfbouw stroomlijn.
Als eerste een voor een later een achterdeel.
Al zoekende ben ik terecht gekomen op de volgende WWW pagina:

http://mars.sonoma.edu/Builders/WVolk/

Bill heeft ondertussen verschillende stroomlijnen gebouwd maar gebruikt
daar steeds Coroplast bij... (??) Dit spul lijkt op karton maar dan
van kunststof. Hiet in de buurt navragend kom ik aleen op
'vaston' platen lijkt wel een beetje te veel op karton, buigen gaat
iets te gemakkelijk.

Is er iemand die ooit een stroomlijn gemaakt heeft met behulp van
een soort kunstofplaat, zo ja welke, en wat gebruik je om deze aan
elkaar te verbinden/lijmen....

Ook andere ideen van zelf te maken stroomlijnen zijn welkom natuurlijk.

Al vast bedankt..

Met vriendelijke groeten,

Peter van Dijck

--