Re: NLHPV Digest V01 #193

At 04:01 17-1-97, maillist at news.IAEhv.nl wrote:
>Mijne vragen:
>- zijn er mobile reparatiediensten bekend, die besteld kunnen worden en
>naar de werkplaats komen? of naar huis?

ik zag laatst in Amsterdam op sommige bomen een papiertje geniet waarin een
fiets s.o.s. service werd aangeprezen. 24 uur per dag, met een 06-zoveel
nummer (een bieper of draadloze telefoon dus).

Eigenlijk kan je je vraag beter via de fietsmailinglist stellen, deze lijst
is voor ligfietsen. Probeer dus fiets-l at nic.surfnet.nl (een dooie lijst
momenteel). Misschien kan je beter eens bij de ENFB in Utrecht op de thee
gaan om bij te kletsen.

ReindeR