Re: bouw snelle fiets

openeste lezers, lezeressen,

> Ik zit met een groot probleem.
> Het lijkt me een enorme uitdaging zelf een snelee ligfiets te bouwen.
> Alleen ben ik een absolute leek op dit gebied.
> Vraag aan jullie is dus: waar haal ik informatie vandaan en wie heeft
> goede bouwtips.
>
> Gr. Ad de Kleuver

Beste Ad,

Ik heb een aantal lage racers gebouwd en heb hiervan ook tekeningen.
Verder heb ik een folder met tips en afmontageoverzicht. Als je concrete
vragen hebt (materiaalkeuze frame, lasmethodes) Email dan even. Voor een
compleet infopakket vraag ik f 5,-

Groeten,

Danny Siepman
tel: 0113 - 695546