subscribe nlhpv-digest

Ik zoek een gebruikte ligfiets. Ben 1.92 cm, dus te lang voor een
ligfiets die ik onlangs porbeerde. Dit was een ligfiets van
Van der Weide uit Boxtel. Het model sprak mij wel erg aan, maar
had dus gewoon pech. Is een fiets die verwant is met de flevobike.
M.a.w. de eerste tien minuten flink klooien!
Hopelijk kan iemand mij helpen. Heb inmiddels al veel informatie via
de nvhpv gekregen, waarvoor mijn dank, en ben redelijk op de hoogte
wat mij als toekomstig ligfietser te wachten staat.