Re: GIF-plaatje ligfiets

> Wie heeft een (kleuren)scanner en kan wat afbeeldingen en foto's
> inscannen en er GIF (evt. JPEG) bestanden van maken. Het gaat om
> afbeeldingen van ligfietsen die ik wil gebruiken voor mijn
> homepage-in-oprichting.
>
> Alvast dank!
>
> Danny Siepman

Hoi danny,
Zelf hebben we ook geen kleuren scanner, (wel een Z/W)
Wat wij momenteel doen voor kleuren plaatjes is dat we ze op foto CD
laten zetten.

De prijs hiervan valt erg mee, Fl. 1,50 per foto (kleinbeeld negatief of
dia)
je levert dus de negatieven of dia's aan.
Wel zit je met een minimum aantal van 20 plaatjes per keer, er gaan er
100 op een CD
en de prijs van de CD is iets van 15 gulden

dit is dus
CD				Fl. 15,-	=	15,-
100xfoto		Fl. 1,50	=	150,-

totaal voor 100 foto's	=	115,-

de foto' staan er in 5 resoluties op waarvan de grootste 3072 x 2048
pixels bedraagd, de kwaliteit is goed en het is tegenwoordig bij de
meeste fotozaken te doen (ze doen het niet zelf)

zeer zeker de moeite waard.
mocht je toch met Z/W gaan werken, neem dan contact met me op.

veel succes en vriendelijke groeten,
										A. Vrielink
							Flevobike