Re: infopakket

dirk at behsces2.serigate.philips.com wrote:

> Danny,
>
> geef eens wat meer details over jou "infopakket". Ik denk dat er meer geinteresseerden zijn.
>
> groentjes,
> Dirk Terryn

Nou, ik heb vorig jaar een lage racer gebouwd en heb daar ook tekeningen van. Gezien de
grote interesse die ik ontvang, heb ik besloten voor vijf piek infopakketten te
verkopen, bestaat uit:

- Tekening van lage racer
- afmontageoverzicht
- bouwtips

gezien de grote belangstelling ga ik proberen er een bouwbeschrijving bij te schrijven,
maar dat is nogal veel werk, dus dat kan nog even duren. Mocht deze er komen, dan kan
iedereen die het pakket al in huis heeft deze als attachment (in de vorm van
tekstbestand) via Email downloaden.

Een ieder die interesse heeft kan een Email sturen met adres zenden, dan stuur ik een
pakket op. Betaling gewoon achteraf.

Groetjes,

Danny Siepman

d.siepman at pi.net