No Subject

Hallo,

Gisteren op de tweewielerbeurs in Den Bosch de Liggende Hollander
geassisteerd bij hun stand. Bezoekers konden hier ligfietsen uitproberen.
Het was leuk om te zien hoe stoere mannen het soms moesten afleggen tegen de
verlegen bezoeker die aan een klein zetje genoeg had om zonder problemen
enkele rondjes te fietsen.
Er komen steeds mooiere fietsen op de markt. Challenge komt met steeds
mooiere fietsen gespoten in prachtige 'ice'-kleuren en van Alligt was er een
fantastische kinderfietsje: de kinderen stonden in de rij om hem te proberen.
Hij is gemakkelijk aan te passen aan de groei van een kind, dus een echte
vondst, wat mij betreft.
Natuurlijk heb ik ook wat reclame gemaakt voor deze mailinglist.

Ik denk dat zo'n beurs een goede bijdrage levert aan het imago van de
ligfiets. Velen probeerden gisteren voor het eerst in hun leven een ligfiets
(iets wat anders niet gemakkelijk kan) en de reacties waren vaak: 'Lekker
ontspannen', 'Ik wist niet dat het eigenlijk zo gemakkelijk was', 'Wat een
comfort' etc.

Misschien dat de defintieve doorbraak van de ligfiets er toch aan zit te
komen ...

Erno

P.S. We zijn goed verzorgd door Frank en Francis van de Liggende Hollander.

e R n O  m I j L a N d
     erno at dse.nl

lees HeT, het leukste e-zine ... info: www.dse.nl/bewoners/erno/het.html ...