De Overstap

Beste lezers,

Een week of 2 terug heb ik via een E-mailtje laten weten dat ik graag
een eigen ligfiets wilde bouwen. Ik ben inmiddels een heel stuk verder;
mede dankzij een groot aantal tips en sites van diverse mensen. Nogmaals
dank daarvoor.
Volgende vraag van mij: kunnen jullie iets vertellen over "de overstap".
Al 20 jaar zit ik op een racefiets en doe mee aan toertochten o.a.
(L-B-L). Ik ben eigenlijk zeer benieuwd hoe mensen de overstap van
racefiets naar ligfiets is bevallen. Snelheid, klimmen, afdalen enz.
Vertel me wat over de ervaringen die je hebt opgedaan.

Alvast bedankt,

Groeten,
Ad de Kleuver