vakantie

hallo allemaal,

ik rij since maart 1996 op een challenge huricanne en dat bevalt
prima, maar mijn bedoeling is om ook met deze fiets op vakantie te
gaan. Maar het grote probleem is dat een tassen set van 60 liter heb
en geen idee heb van wat je zeker mee moet nemen en wat je thuis kan
laten. Tevens ben ik op zoek naar leuke ritten en vakantie
bestemmingen voor ligfietsen.
Ik rij zelf in de omgeving van Zwijndrecht (dit ligt naast Dordrecht
voor de duidelijkheid, zijn er hier in de buurt nog meer mensen met
een ligfiets.
Ik hoop dat er mensen zijn die mij kunnen helpen met deze vragen en
problemen.

Martijn van Dijk
email: mdijk at mail.HZeeland.nl
http://www.HZeeland.nl/~mdijk