challenge hurricane

>G.BARON at ato.dlo.nl
>Hurricane tip: Goed letten op spelingsloos afgestelde
>achtervork-lagers, kan een hoop onzekerheid in afdalingen schelen.
>Gijs -Slow&low- Baron

Je schrijft dat ik de achtervork-lages, spelingloos moet afstellen,
Het probleem dat er daar spelling zit is bekent maar na een
telefoonje naar Apeldoorn kreeg ik een nieuwe bout maar er bleef
speling (wel minder als eerst).
Hoe moet ik de achtervork spelingloos afstellen, want mijn is het
niet direct gelukt.

Weet iemand trouwens nog leuke evenementen en infomatie over
wedstrijden en dit soort dingen.
Ik ben bezig met een goede homepages maar die is nog lang niet af,
maar het begin is er, (wie heeft er nog goede ideeen voor mijn
homepages op het gebied van ligfietsen)?

Martijn van Dijk
email: mdijk at mail.HZeeland.nl
http://www.HZeeland.nl/~mdijk