Re: De Overstap / Trondheim-Oslo

----
----
>Ik las een tijd geleden dat ligfietsers vorig jaar geweerd werden tijdens een
>lange-afstand race (Trondheim-Oslo ??). Ook toen was de motivatie dat die
>slingerende

---Dit jaar doet er wel degelijk een groep ligfietsers mee aan Trondheim-Oslo
en die zullen ze echt niet zo makkelijk meer buiten sluiten.
deze groep bestaat in ieder geval uit: Ymte Sybrandy (Flevobike), Allert
Jacobs (Flevobike), Theo v Andel (Flevobike), Bram Moens (M5) en nog een
groepje  rijders.
Ik ben dan ook zeer benieuwd naar de tijden die er gereden worden door deze
toch niet langzame jongens?

Met vriendelijke groet
                        A. Vrielink
                                Flevobike, Dronten