Re: Koppeling

> Een jaar of 3 geleden heb ik een aanhangertje gekocht bij een bedrijfje Car-Go
> (of zoiets) in Wageningen. Koppeling is aan de linkerkant op de achteras van
> de fiets met een "mini trekhaak". W

Volgens mij bestaat die Car-go niet meer, maar heeft Challenge in
Apeldoorn het model verbeterd en de productie overgenomen. Een
complete kar is vrij prijzig (ruim f 800 dacht ik) maar je kunt er
wellicht ook losse koppelingen kopen. Het karretje heb ik sinds 4
jaar zelf ook (in de oude versie dan) en het bevalt uitstekend (ook
sinds vorig jaar aan mijn Challenge Wing). Alleen brak vorig jaar de
kunststof koppeling af toen mijn (vol bepakte) Wing met kar
omvergeblazen werd (einde fietsvakantie in Denemarken dus).
Het telefoon nummer van Challenge staat gewoon in het telefoonboek!

Succes, Peter Schaefer

We see the world not as IT IS,
but rather as WE ARE! (Stephen R. Covey)
High Tech Automation BV
Leijenseweg 115b, 3721 BC Bilthoven,
The Netherlands
Voice: +31 302251700   Fax: +31 302251717
-----  THE EMBEDDED SOFTWARE COMPANY  -----