Re: De Overstap

On Jan 28,  8:38am, kpbnl!openbare.bibliotheek.hellendoorn at pi.net
wrote:
> Subject: De Overstap
> Beste lezers,

> Volgende vraag van mij: kunnen jullie iets vertellen over "de
overstap".

Ik had voor dat ik aan ligfietsen begon nog nooit langere afstanden
gefietst, en mijn conditie was ook niet je dat. Na een paar keer een
ligfiets uitproberen bij Kemper in Den Haag was ik echter meteen
verkocht. Toen ik mijn Optima Condor kreeg heb ik er meteen de eerste
dag al een tocht van 125 km op gedaan. Het was gewoonweg fantastisch.
De Km's verdwenen onder mijn voorwiel, ik wist gewoon niet van
ophouden. Ik had gelukkig voldoende te eten en drinken mee. Iemand op
deze lijst had het over een banaantje alle 30 km. Bleek een gouden tip
te zijn.

En dan te bedenken dat ik vroeger niet verder kwam dan een km of 30
wegens krampen en zadelpijn.

vr.gr.
Krist

Krist van Besien                                 besien at q8.nl
Systems Administration Analyst
Kuwait Petroleum Benelux bv.                     Rotterdam NL