Re: zit comfort

Hallo allemaal

Ik rijdt nu drie jaar op een flevotrike, ongeveer 32km per dag.
Ik krijg altijd last van slapende tenen en mijn stuitje doet al jaren
zeer
Heeft iemand anders die ervaring ook, of weet iemand de oplossing

vast bedankt,

Martin

Slapende tenen ken ik, en is ook voor mij vrij onduidelijk. Goede stijve
schoenen kunnen veel schelen, voor mij was de overstap van Shimano SPD pedalen
naar een systeem met grotere "cleats" ook een duidelijk verschil. Uiteindelijk
komt dat ook neer op een betere drukverdeling onder je voet.
Last van je stuitje: Des te zittender, des te eerder last van "zadelpijn", is
mijn ervaring.

Groeten, Gijs