Re: FietsRai

>Ik hoorde dat er dit jaar geen ligfietsen op de FietsRai ge-exposeerd mogen
worden omdat deze fiets toch te veel afwijkt van de standaard perceptie van de
bezoekers van wat een fiets zou moeten zijn. Over tandems zou nog geen
uitspraak gedaan zijn. Is dit waar? Of is dit slechts een gerucht?

>robert van weperen

Hou het maar op een gerucht. Van zowel Felvobike, Optima cycles als de NVHPV
heb ik erg stellige verhalen gehoord over hun aanwezigheid, afgelopen weekend.
Het is wel zo, dat de NVHPV geen gratis stand meer krijgt, omdat het te
druk/vol wordt. Daardoor passen er vrijwel geen eigenbouw fietsen meer in de
stand.
Kan me voorstellen dat dit de basis van het gerucht is.

Groeten, Gijs.