Re FietsRAI

> Ik hoorde dat er dit jaar geen ligfietsen op de FietsRai ge-exposeerd mogen
> worden omdat deze fiets toch te veel afwijkt van de standaard perceptie van
> de bezoekers van wat een fiets zou moeten zijn. Over tandems zou nog geen
> uitspraak gedaan zijn.
> Is dit waar? Of is dit slechts een gerucht?
>
> robert van weperen
>
> ------------------------------

Dit is slechts een gerucht.
Hoewel ik het gerucht nog niet had gehoord.
Flevobike staat gewoon op de RAI en ook alle andere grote ligfiets
fabrikanten zijn aanwezig in de europahal van het RAI gebouw.
Flevobike staat op stand nr. E65 en heeft ook dit jaar weer een aantal
nieuwtjes.

Mischien is een aantal nieuwtjes nog wat zacht uitgedrukt,  we komen
namenlijk met 3 totaal nieuwe fietsen op de markt, de "Fifty-Fifty",
"Amigo TANDEM" en de "OKe-Ja".
Nieuwschierig? Tot ziens op de RAI!!!

Groetjes Andre Vrielink.