Bouw Kingcycle

Beste ligfietsers,
De zon schijnt, de temperatuur stijgt en ik heb een vraag. Nadat ik al
eerder gevraagd heb om tips e.d. i.v.m. het bouwen van een ligfiets
(bedankt voor de reaktie's) is mijn vraag nu konkreter. Ik ben op zoek
naar mensen die,of een Kingcycle bezitten en mij iets over hun
ervaringen met deze fiets kunnen vertellen, of mensen die een dergelijke
fiets -look alike- hebben gebouwd. Ik ben zeer geinteresseerd in
bouwtips of wellicht tekeningen.
Ik heb overigens al info. uit Engeland opgevraagd en ontvangen.

Met vriendelijke groeten,

Ad de Kleuver
Veldmanserve 67
7447 BK Hellendoorn