RE: Eerste kennismaking

afgezien van de linkerarm geldt voor mij hetzelfde: ik heb last van versleten
nekwervels dus een bukfiets is voor mij ook niet leuk.
Een ligfiets zou inderdaad een uitkomst kunnen zijn (voor mij is het dat in
ieder geval wel) afgezien van je linkerarm: een 'onderstuur' zou misschien nog
het handigste zijn en proberen is zeker aan te raden. Misschien is Eindhoven, de
liggende Hollander, een alternatief om eens fietsen te proberen en/of te huren ?

En ach, wat betreft de versleten remblokjes enzo, als alles zo goed gaat en je
niks te klagen hebt, is het blijkbaar ook niet leuk.....

Succes!

=   Herman M. Kostelijk [esbeek-nl] ==  using E-mail Assist =
=   vrijdag 14 februari 1997 22:56 ==     on CompuServe !  ==
=  Email: 100720.375 at compuserve.com == fax +31 (0)13 5169473 ==