Re: zit comfort

>Hallo allemaal
>
>Ik rijdt nu drie jaar op een flevotrike, ongeveer 32km per dag.
>Ik krijg altijd last van slapende tenen en mijn stuitje doet al jaren
>zeer
>Heeft iemand anders die ervaring ook, of weet iemand de oplossing
>
>vast bedankt,
>
>Martin

Ik krijg pijn in mijn stuitje als ik dit lees, zo lang af zien op een ligfiets.

Als je voeten tintelen kan dit te maken hebben met de afstelling van je
bracket en een nadere mogelijkheid is dat je bloed circulatie op het randje
van de stoel tegengehouden wordt.
Ik raad je aan de afstelling van je fiets te veranderen en een extra, bijv
reycoflex, kussentje op je stoel te leggen.

succes,  Fredjan Twigt.