RE: Eerste kennismaking

> Misschien is Eindhoven, de
>liggende Hollander, een alternatief om eens fietsen te proberen en/of te
huren ?
Telefoonnummer is (040) 24 24 368, meer info op mijn homepage (zie onder).

>En ach, wat betreft de versleten remblokjes enzo, als alles zo goed gaat en je
>niks te klagen hebt, is het blijkbaar ook niet leuk.....
Waar! Bovendien zou een discussielijst waarop alleen maar gejubel te horen
is snel gaan vervelen.
Verder nog een vergelijking: een dokter die heel de dag alleen maar zieke
mensen ziet, weet ook dat er ook een heleboel gezonde mensen zijn.
Wie in de list alleen klachten leest, weet dat de meeste mensen wel tevreden
zijn over hun ligfiets. Sommigen rijden niet voor niet al jaren ligfiets!

Ik heb onlangs voor het eerst iemand gesproken die erover dacht zijn
ligfiets weer in te ruilen, tegen een ATB nog wel? Overigens zei hij dat een
maand of drie geleden en hij trapt nog steeds liggend door het land!
Kent iemand op deze lijst mensen die gestopt zijn met ligfietsen en de
eventuele redenen daarvoor?

Erno
p.j.j.mijland at kub.nl
http://www.dse.nl/bewoners/erno/