Re: zit comfort

At 23:40 15-02-97 +0100, you wrote:

>Ik krijg pijn in mijn stuitje als ik dit lees, zo lang af zien op een ligfiets.
>
>Als je voeten tintelen kan dit te maken hebben met de afstelling van je
>bracket en een nadere mogelijkheid is dat je bloed circulatie op het randje
>van de stoel tegengehouden wordt.
>Ik raad je aan de afstelling van je fiets te veranderen en een extra, bijv
>reycoflex, kussentje op je stoel te leggen.
>
>succes,  Fredjan Twigt.

Ik heb nog steeds vaak het gevoel dat ik niet helemaal recht zit en dat mijn
rechterhelft zwaarder leunt op het zitje dan mijn linkerhelft. Ik heb nu het
zitje links iets hoger gezet met een extra rubbertje.
Het is eigenlijk simpel: geen rug is hetzelfde, terwijl de zitjes uniform
worden gemaakt. Aanpassen is heel moeilijk, dat is echt een kwestie van
experimenteren.

Erno
p.j.j.mijland at kub.nl
http://www.dse.nl/bewoners/erno/