RE: Eerste kennismaking

>afgezien van de linkerarm geldt voor mij hetzelfde: ik heb last van versleten
>nekwervels dus een bukfiets is voor mij ook niet leuk.
>Een ligfiets zou inderdaad een uitkomst kunnen zijn (voor mij is het dat in
>ieder geval wel) afgezien van je linkerarm: een 'onderstuur' zou misschien
nog
>het handigste zijn en proberen is zeker aan te raden.

Ik heb dus los zittende nekwervels en doe dus ook aan ATB'en maar voor mijn
woon-werkverkeer gebruik ik dagelijks mijn ligfiets (een M5) en ik heb sinds
die
tijd nauwelijks nog last  van mijn nek.
groetjes
maarten

--
'Nick Cave, Moon in the Cutter, my favourite of his solo songs
Much better then In the Ghetto

Gavin Friday after listening to The Moon is in the Gutter